2011年4月21日星期四

我的低「能」之夢

講起低能lee個字,真係第一時間都應該即刻諗起!
極低智商個d低能,此能不同彼能啊但係
我係想指~能源的能!@v@!

極地保育培訓雖然尚未開始,但係我真係好期待架!
我相信你地都有同感,對於我地黎講,南北極真係好遠
真係只會同周公約會個陣先會去~
你估真係好似ok,7-11話去就去,咁鬼易咩!?
記得第一次對地球危機有一種突如期來嘅擔心係盧冠廷先生黎我地學校開講座個陣....

能源真係比人類消耗得好快...
無論真末日係唔係真係一d科學根據都無定係其他人當做事實定虛聞
我都深信...人類嘅影響力真係太大
太具破壞性
大自然係唔係真係任我地所為呢?世界嘅主宰唔通又係我地lee d咁渺小嘅人類?
係唔係每一個地方都需要我地去踐踏呢?至少,我認為地球依然需要保留南北兩極lee片嘅靜土。
人類聰明在佢地懂得為自己著想而進步;
人類亦愚昧在佢地唔識為自己嘅未來而立下決定改變
節能並唔係無方法..亦唔係100%話我地反唔到轉頭。
低能之夢,我相信終有一日佢唔會係夢咁簡單
而係我地嘅「低能生活」。^^!