2011年4月20日星期三

歡迎蒞臨 膠區一站通 Plastic of the Plastic!

Attention
歡迎各位蒞臨膠區一站通啊^^!
我係2011年仁愛堂野外動向合辦
「北極長征計劃」
極地保育大使 黎悅知極地保育大使Vanesse!

究竟我係邊個呢? (請見左圖)
姓名:黎悅知
花名:vanesse,亦有指飯ness @@
芳齡:(女仔嘅秘密又點話得你聽啊!哈)
學校:仁愛堂田家炳中學
興趣:交際、舉辦活動及超無聊冷笑話(識我嘅人都知我係非常「幽默」架啦@v@!最中意就係同人傾計分享~尤其聽、說、讀、寫!!哈)

全新膠區一站通將帶大家重新認識塑膠,繼而學識點處理!
好開心能夠可以同大家係網上分享唔同嘅環保資訊。
同時仲會不斷更新一d新活動同埋資訊架!記得多d留意啦!!^^
希望你地可以係專頁同埋lee個網站發表下你地嘅環保小想法啦!^v^~~
你所思所想,我絕對歡迎你留低你地嘅諗法架!

Let's Live In GREEN