2011年5月8日星期日

MANGO TEE‧北極BEE (I)


唔知你地知唔知'Bee'呢個字除左解蜜蜂之外
原來係美國口語黎講仲係解作為工作/互助/娛樂而舉行嘅聚會
真係夠曬岩啦~北極幫成員係大會安排之前
私自約左出黎首次見面去傾下黎緊露營嘅準備
識左好多唔同人啊~第一張團體照
(左起第一排)芷晴、Hannah、穎妍、em仔、Vanesse
(左起第二排)思齊、Tracy、杰欣、Henry、Banana、Alvin
幸好係我地都好夾~^^希望我地lee組人(J組)可以黎緊合作得開開心心啦~^^


大會首次嘅gathering啊~^^係仁愛堂聽唔同講座之後就去參觀啦~
好開心有李樂詩博士黎同我地做分享
佢講左好多唔同嘅去北極嘅得意野同經驗啊~
尤其佢問d基本要識嘅問題我都唔識黎,而家更加知自己有努力啦!
不如而家係到問下啦~^^
首個答中私人送份禮物~^^
q1.北極圈的緯度數值是什麼?
李博士話自己係北極小姐,令到我地係全場都笑曬
但係同時佢都講左句野,令我地好有領悟架
「我都未嗌辛苦,無人可以嗌辛苦」
李博士今年69歲了,但佢一生人都係到為科研、為地球去唔同地方考察
北極、南極,再辛苦嘅地方都去左幾轉~
佢都未叫辛苦,我地又豈能輕易放棄呢?
(*講座內容就遲d有機會我整理下打d重點上網比你地啊~^^)


我地組嘅3個男丁!!我地個組好多女仔啊~希望遲d拎野靠佢地啦~><


首先我地參觀完仁愛堂嘅設施,了解佢地嘅服務之後,就去左環保園啦!
環保園係香港首間塑膠回收再造廠,但係佢地呢只會負責做'physical change'
唔會做任何同化學有關嘅程序,所以唔會釋出任何有毒氣體
據09年嘅環署數據顯示,香港一年就有642萬噸垃圾啦!
而只有50%係可回收嘅廢物,當中得35%係比人放左係回收箱
剩低嘅都係曬堆填區啦!


如果想知多d塑膠點回收嘅,可以睇反之前我地嘅文章同影片架-「塑膠回收哪裡去?」
網址如下:
http://plastic-of-the-plastic.blogspot.com/2011/04/blog-post.html

究竟我係到見到d咩得意野呢@@?!
下回分解~記得留意啦!!